Do you remember honey ?

HOLA :)
mamma kom nyss hem med lite saker jag vart sugen på :)
idag har jag iallafall fått tillbaka matlusten lite grann och pencellinet har redan värkat så mycket så att jag kan svälja lite mat :D så pappa kommer hem med luch till mig om ett tag också :D haha det ända jag skriver om nu är att jag är sjuk men jag gör inte så mycket när jag är sjuk så de är inte så intresannt heller typ
nu kollar jag på tv nu kollar jag på film nu ska jag sova osv de är väll ungefär det som hänt mig dom sista dagarna :D

haha kolla vad jag hittadet!

hahah do you remember ? love you

haha jag & anna ivarsson för ett år sedan...mycket händer på ett år. 2011 har verkligen varit världens bästa år hela året är så otroligt glad över varje dag på det här året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0