om 15 år....?

vi fick en uppgift i skolan om att skriva om sin framtid om 15 år och då var en fråga med om man tror att man kommer känna dom man gör nu...det fick mig verkligen att tänka till. tänker då på alla mina underbara vänner känns så konstigt att om 15 år så känner vi antagligen knappt varandra längre :o finns inte ens i mina tankar men om 15 år är vi alla ute på olika håll med familjer och allting rätt så sjukt ;D

men tänk er dom man spenderat varjedag i flera år tillsammans med det är klart man allid kommer ha lite kontakt på något sett. daniella miranda anna strandberg & anna ivarsson dom tre har jag verkligen umgåtts dag ut först i skolan efter som vi alla går isamma klass och sedan efter skolan sen varje helg hela sommarlovet haha jadu alltid heltenkelt och dom tre tjejorna har verkligen blivigt något speciellt för mig dom har kommit mig så när någon kan komma jag jag är så tacksamma för allt dom gör för mig ni är världens bästa mina fina tjejer. sen finns det hur många till som jag önskar att jag inte kommer tappa kontakten med....vi får se hur allt bli om 15 år sitter jag kanske i Australien med min man och två barn vem vet ? ;)

"Vänskapen är allt. Vänskapen betyder mer än begåvningen. Den betyder mer än regeringen. Den betyder nästan lika mycket som familjen."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0