torsdag & fredag

Igår var jag med anna och daniella hemma hos mig ett tag åt ochså sen åkte vi ner till stan där det var tjejkväll alltså hade stan öppet till 10 och de var massa saker där :) så då gick vi omkring där hela kvällen med olivia,oliwia louise gabriela elin andy och några flera :)
sen idag har det vart hur lugnt som helst i skolan efter skolan gick jag och anna till fjärran köpte glass sen hem och nu ska jag gå och möta upp andra anna så går vi till frissan och fixar lite med våra hår :) sen kommer daniella och anna hem till mig äter sen åker vi vidare och möter upp alla anra tjejer hos nicole gör oss iordning där sen Furuvik :D hööööööörs antagligen imorgon eller ikväll!
me andy my ponnnnnnnnny OLIVIAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0