PRAO

hela den här veckan har vi prao..så jag och daniella ska vara på ett dagis i andersberg haha jippi....
men iallafall igår när vi kom dit så var det stängt, så då fick vi vara lediga skönt :D men dom kunde kanske ha sakt det så hade vi sluppit gått dit tills halv åtta haha...iriterande. men men då gick vi iallafall hem till dani så somande båda och när vi vakna så bestämde vi oss för att gå ner till stan så då gick vi hem till mig gjorde oss iordning där sen ner på stan vi och tog en smoohie hah det va därför vi ens gick till stan...:D
sen gick vi iallafall hem efter ett tag åt hos mig sen åkte daniella hem och då gick jag ut och träffa gabriela sen kom petter också, sen åkte jag calle & gabriel hem till gabriel så kom daniella dit så gick vi hem till mig och stekte pannkakor haha :D
sen tog vi bussen hem till daniella så sov jag där efter som vi skulle upp till dagiset idag!, när vi ko dit iallafall så var vi där ett tag sen kom pappa ochhämta mig efter som jag hade fått feber...igen-.-, men känns redan bättre så får vell se om jag åker hem till daniella ikväll med, hihi jag älskar dig världens bästa  <3
såhär kommer vi ha det hela veckan haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0