fredag

IGÅR först så kom anna hit så gick vi till bussen och åkte ner på stan jätte glada, efter som vi tänkte att vi skulle ha typ skit kul även fast vi inte visste vad vi skulle göra men iallafall så käka vi sen träffade vi på hur många som helst som vi bara stog och prata med kändes som alla var på stan :o, men iallafall så ran tiden iväg rätt så snabbt så vi var där kanske två timmar och gjorde inget speciellt...sen tog vi iallafall bussen hem med sebbe & anton jätte arga efter som vi inte hade gjort ett dugg...så gick jag & anna hem till mig i kanske 10 minuter och va sura haha.

men SENNNN så kom vi på att vi iallafall åker ner och hyr film så vi skynnda oss att hinna med bussen ner på stan igen efter som hemmakväll typ stängde snart ochså, och på bussen träfffa vi andy som vi egentligen inte alls kännde men iallafall så börja vi snacka med han så följde han med oss och hyrde film sen träffade vi alexander & putte en stund sen åkte vi tre hem till anna och kolla på film sen kom petter också så kolla vi på film och sen gick vi hem till petter så efter ett tag följde jag & anna med andy till bussen så var vi tvungna att skynnda jätte mycke efter som han hålde på att missa sin sista buss, sen gick vi hem till anna och sov där hihi...haha långt :o men mysig och lugn fredag iallafall :)
hahahhaha så fula. innan när vi var på rätt så bra humör båda två
haha ni skulle se oss efter satt hemma typ 10 minuter helt tysta.
och nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig iordning sen kan jag inte bestämma mig vad jag ska göra fanns så mycket roligt idag hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0