super mysiga dagar i stockholm

hallå :D
nu är jag hemma från stockholm och så vi har haft det super mysigt :) först så när vi kom dit gick vi och fika med mormor så kom hon och lämna nycklar till oss till in mosters lägenhet. så åkte vi hem dit bytte om och allt sånnt sen åkte vi ner till stan ochoch tänkte äta och sen gå på bio men när vi kom dit så insåg vi att klockan var åtta och bion började halv nio innan vi kom fram till biografen och hade köpt biljetter och så så vart den halv. så då sprang vi bara in på mcdonalds och köpta med oss mat! filmen var hur läskig som helst så vi var nära på att gå där ifrån till och med haha :D
sen när filmen var slut runt 11 så var vi så rädda så vi vågade inte vara kvar på stan så vi tog bussen hem till moster direkt haha :) när vi kom dit så kom vi på att vi ville sova ute på deras balkong så då bädda micke ut till oss där och så så lag vi oss och somna till film där ute. super mysigt :)
dagen efter så åt vi frukost duscha och allt sånnt sen åkte vi ner på stan och var där hela dagen köpte lite saker gick och åt och bara tog det lugnt :) sen när affärerna stängde runt halv sex så åkte vi hem igen.
och då skulle dom precis börja laga mat så medans vi väntade på mat gick vi ner till en stor park som finns neranför dom där det alltid är fullt av människor, så gick vi till nån lekplats med min lilla kusin också...haha tror jag och alma tyckte det var roligare där än vad hon gjorde :D
sen gick vi tillbaka och då var maten exakt klar. så vi börja äta tills vi insåg att vi hade kollat fel på tiden när vårat tåg skulle gå hem igen...de var 20 min kvar tills det gick när vi kom på det så då fick vi slänga ihop våra grejer och åkte direkt till tåget hihi som tur var så hann vi med det iallafall :D
hahahah jadu såhär kan det gå om det är någon som har bajsat i toan och det inte går att spola bort. usch. och som jobba där vägra göra rent där innen. det var en timme kvar och jag höll på att kissa på mig...ända utvägen hadfatet hahaha usch men var verkligen tvungen :(
sen när jag kom hem så bytte jag bara om sen gick jag ut till björnbo där alla andra var och bara satt där och prata och så, snart ska vi alla smyga in på fjärran och bada lite hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0