känns som evigheter sen <3

Nu har daniella åkt hem och nu ska jag hoppa in i duschen...sen kommer min älskade som extra familj hit hihih ända sen jag föddes har vi gjort precis allting med denna familj! vi barn är lika gamla och har alltid vart som syskon min syster och selmas syster hade tilloch med tvillingvagn med varandra när dom var små haha alltså vi bodde nästan med varandra kan man väll säga. men nu bor dom i åre sen tre år tillbaka men de är nått jag har fått lära mig att leva med nu :D vi träffas ju FLERA gånger per år endå :) Jag älskar er alla !

känns som evighetere sen efter varjegång jag lämnar er fasten det bara är nån månad mellan gångerna haha så är det alldeles alldeles för mycket. vill ha er här som vi hade förut. <3
en bild på alla oss "barn" i familjen 2007. en av alla gånger vi varit utomlans tillsammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0