Gulligt...:)

Anonym om Lördag!:
men tänk på att man ska behandle andra som man vill bli behandlad själv och om non la utt en bild på dig med din tjocka rumpa så tänk dig för!!!!!!!!

SVAR: Hahaha. Ja men tänk om det är så att han vet att den finns ute på min blogg då ? tänk dig för innan du komenterar istället! :)
07 Juni, 14:10  
Anonym om Next to you.:
ful outfit :)

SVAR: onödig komentar osv :) håll det för dig själv lilla du :)


SÅNNT HÄR STÖR JAG MIG VERKLIGEN PÅ. för det första så är det ingen som säger att ni måste läsa min blogg det är helt friviligt så om ni inte tycker om det jag gör...så sluta bara läs den. tack :D plus tycker ni något är fult eller vad som helst, visst det bryr jag mig inte ett dugg om efter som att alla har olika smak osv men låt oss ha olika smak och låt bli att komentera bara....det är faktiskt inte svårare än så kära ni :)

och plus jag tar inte upp vissa komentarer så här för jag tycker att det är onödigt. :) men det är skönt att vi har på våran dator så man kan kolla vems dator det är ifrån hihi :) efter som att dom som skriver omogna grejer ALDRIG tycks våga stå för dom...hmm lite konstigt endå men det är lätt att ta reda på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0