lördag & söndag :)

godmorgon :D
jag han inte lägga in några bilder igår men jag skrev faktiskt att det kommer i nästa inlägg & de här är den andra efter det ;), me iallafall så har jag sovmoron idag så jag börjar 20 i 10 skönt :D

en tamborste jag fick där efter som jag hade gömt, hur söt är den inte?

vi åkte till idol till klockan åtta, och där var vi kanske en & en halv timme
sen så hade vi ust att hitta på nått annat så vi åkte därifrån, så mötte
vi upp petter och vi kolla på en as läskig skräckfilm :(




sen efter han hade åkte hem så gick jag & anna hem till mig & hämta
sovkläder & nudlar och godis osv :D, sen hem till anna & åt nudlar haha
sen lite senare gick vi ut & träffa andreas och parosh, sen HEM och sov!


se igår så var jag först hemma hos anna hela morgonen till kanske fem
vi spela sims hela morgonen hahah tack för en grym helg honey :D, sen gick jag hem åt & duscha
och är jag hade duschat klart rinde nicole & fråga om jag vill följa med
till edward så då gjorde jag det vi kolla på film & så :)



hoppas ni haft en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0