FREDAG!

BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE MÅSTE JAG SÄGA!
först så följde anna & emma med mig hem direkt efter skolan så åt vi och anna skulle hämte en tröja som hon skulle ha, sen så åkte dom hem duscha & så & då åkte jag hem till anna så kom dom dit sen så gjorde vi oss iordning & åkte ner och disco bowla...sen skynndade vi oss att hyra film och köpa godis sen åkte vi hem till anna fixade ite annat sen vidare till estraden och vi hade faktiskt sjukt roligt :D, när det var slu så åkte vi alla hem till anna kolla på film bara låg & prata och åt godis och massa annat gott, tack för en grym dag tjejor :)








kram !


Kommentarer
Postat av: anna

vad va det på esteraden i fredags?

2011-01-30 @ 19:43:58
Postat av: EMMA OLSON!:D

hallå! du glömde visst skriva att jag vann!!

2011-01-30 @ 23:49:30
Postat av: lina

om du inte tycker det är kul att blogga längre så ändra headern och så blir det roligare!

2011-02-02 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0