GLAD ALLAHJÄRTANSDAG!

Hejsan!
rolig skoldag....eller INTE haha att vad man än gör ska bli allas sak att snacka om, och hitta på nytt som inte är sant men det är skitsammmmma för den här helgen har vart värld vadända sekund :D, så ja ni kan sluta prata om det nu för vi som var med vet själva vad som hände och inte och det är ingen som ångrar nått!, så det räcker nu okej? :D

nu ska jag iallafall försöka att plugga har fortfarande inte gjort en ända läxa till thailand haha och jag har bara imorgon på mig också :(, sen ska jag iallafall åka ner på stan och fika med mina favorit tjejer :D
på fredagen hade vi överassknings fest för louise & anna som trodde att dom skulle vara fem tjejer och ha lite
myskväll
men så vart det inte utan vi var 17 stycken där och vi hade grrrrrrrrrrrymt roligt sen sov alla där
och ja verkligen en lyckad kväll :D
på lördag va vi alla hemma hos elin.J igen plus några flera och gjorde oss iordning för
vi skulle till club heat och så...och den dagen va också super rolig haha :D
orkar inte lägga in några bilder så ni får nöja er med två haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0