FREDAG!

hallå!
igår så var det först skola exakt som vanligt, sen åkte jag evelyn,daniella & anna ivarsson ner på stan ett tag och fixa lite saker:), sen åkte vi hem packa sen åkte jag & danniella hem till den andra anna och gjorde oss iordning där efter ett tag kom anna emma & elin, sen kom danne gabriel & william också vi var där tills kanske 10 sen gick vi vidare till discot som inte alls va roligt efter som musiken sög och de va alldeles för litet :), men iallafall sen när det var slut så åkte jag anna & emma hem till dani och så sov vi där!, mysig dag iallafall <3

och nu har jag nyss gjort mig klar duschat osv så snart kommer dnaiella hit & vi hittar vell på något roligt som vanligt ;):D

haha bra kvalite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0