söndag med mina bästa!

GODMORGON
igår så kom daniella hit gjorde sig iordning efter som att vi skulle till  furevik, så kom viktor hit ett tag också...vi skulle ha käkat här och så men vi han inte efter som bussen vi skulle ta gick om 20 minuter...så vi mötte upp petter louise elin nicole & anna på stan, och bussen var tydligen inställd så vi var där en timme innan den kom..

sen kom vi iallafall fram och då kom det några och mötte oss efter soom att det var rätt så långt från bussen...ja sen var vi iallafall där helakvällen och hade roligt :D sen kom elins syster och hämtade alla igen, bilresan hem jätte härlig jag älskar er ni är bääääääääääääääääääst :D
när vi kom hem så gick jag och daniella hem till mig och åt efter som vi inte han de innan...direkt när hon hade ätit klart så somande hon på golvet haha, jaja nu ska vi i allafall gå upp och duscha och så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0