FREDAG !

tänkte berätta om igår !, först kom mina härliga brudar hit och gjode sig iordning osv sen skjutsa mami & annas mami oss till estdraden men då kom daniella på att hon hade glömt sin bijett hemma hos mej så då åkte vi hem och hämte den och jag tog den efter som att daniella åkte i den andra bilen !, men när vi kom dit och stor i kö och allting så hade jag såklart hunnit tappat bort hennes bijett -.-, som tur är kan man ju köpa vid dörren också !

iallafall så var det rätt segt tyckte jag iallafall sen vid ett kom elins pappa & hämta oss och jag och alma åkte hem till mej och gjorde iordning massa fika och gick ner och slog på en film sen så somnade vi båda där så sov vi där till halv sju sen vakna vi för de va oskönt, så då gick vi upp och la oss i min säng istället och sov vidare där ofytusan va skönt det var att lägga sig i en MJUK säng med varma tecken och sköna kuddar ! :D 


ni får bilder sen jag orkar inte hämta ladda över sladden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0