TORSDAG !

HALLÅ :D
idag var det skola precis som vanligt.., sen efter skolan så skjutsa gabriel jenny & viktor mej & jiana på deras cyklar med såklart att när vi nästan är utanför mig så kommer jag på att mina nycklar är kvar i skåpet så då va de bara att gå tillbaka helavägen & sen tillbaka känns rätt så typiskt mig..., nu ska vi iallafall snart äta & efter det så ska vi träffa upp anna och gå ner på stan & köpa godis tills imorgon för vi ska kolla film imorgon iskolan :D

lite bilder från våra idrott idag :D
HAHA hade lyckat satt på oss samma tröja också, FINT




den här veckan har verkligen gått hur fort som helst tänk att imorgon

är det HELGGGGGGGGG wiho bara en endaste dag kvar i skolan :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina springtajts? =)

2010-09-23 @ 19:32:56
Postat av: Anonym

hej!

är det du på bilden på x-trafiks reklam?

Ser inte ut som du , väldigt söt bild!

2010-09-25 @ 22:21:48
URL: http://lisaolssonn.blogg.se/
Postat av: wilma

hahah för att den är undefär 3 år gamal ! :D

2010-09-25 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0