FREDAG !

godmorgon raringar :D
jag bloggade ingenting igår så jag berättar allt vad jag gjorde igår nu istället ! :D
fört så var det bara skola som vanligt, faktiskt helt okej dag igår med :D

hah, jag & alma hade lyckat sätta på o samma tröja..vet inte varför vi såg gula ut på bilden ?

så kolla vi på rasmus på luffen på son....åå va jag älskar den filmen !

sen så sprang vi 3,7 kilometer...ofy va jobbigt det var, hade bilder dörifrån men råka ta bort dom!
sen efter vi hade gjort det så gick vi hem och duscha och allting.

sen gick vi ner på stan & fika och gick och kika lite :D

sen efter de så gick vi hem till mig ett tag sen halv nio tog vi bussen ut
till bomhu och kolla på film med zebbastian,linus,william,william,david & fredrik
sen när vi kom hem igen så satt vi os och åt & kolla på sommaren med göran :D

och nu har vi nyss vaknat & ligger & äter chips & godis & kollar på camp rock 2 :D




Kommentarer
Postat av: emelie

är det dina riktiga naglar ? :) <3 skit fina!

2010-09-18 @ 11:50:32
Postat av: wilma ericsson

hihi ja det är det !, tack så mycke ! :)

2010-09-18 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0