godmorgon raringar !

nu har min lilla sötnos gått iväg till skolan !, men jag har ju sovmorgon så jag får vara kvar hemma ett tag till skönt! ikväll är sita kvällen jiana over här buhu va tomt det kommer bli utan henne haha hela familjen vill behålla henne vet inte hur många gånger var dom har sagt att dom vill ha kvar henne här! men ikväll sover jag & jiana hemme hos henne så kommer hennes mamma hem imorgon vi kanske hinner träffa henne en snabbis på morgonen om hon hinner komma hem :D

HAHAHAH ETT ÖGA SER BUBBELT SÅ STORT UT :O


hoppas ni får en fin vecka !


Kommentarer
Postat av: h

jävlar vad fin du är !

jag såg dig för några dagar sedan du är underbart fin tjejen du ska vara nöjd med dig själv !:)

2010-09-27 @ 09:07:29
Postat av: wilma

vet ! :)

2010-09-27 @ 16:05:59
URL: http://wwilmaericsson.blogg.se/
Postat av: WILMA

hihi tackså mycke söta du ! :)



och de va jiana som komentera de över -.-

2010-09-27 @ 16:06:40
Postat av: wilma

klart att jag är nöjd med mig själv, är ju hur nöjd som helsst med mitt utseende ! :)

2010-09-27 @ 16:06:59
URL: http://wwilmaericsson.blogg.se/
Postat av: evelina

det ser ut som du trycket ut bösten & håller på somnar :p

förlåt, du är fin men behöver inte gör till dig..:p

2010-09-27 @ 16:41:01
Postat av: BLENDA

EVELINA !? vem fan är du, jävla äckel

somnar? ser de ut som hon håller på att somna eller jävla äckel passa dej innan du öppnar munnen idiot ;s

åååh blir så arg,

DU ÄR FIN SOM DU ÄR WILMA!,

sen får idioten över stå för va hon själv säger, dra åt helvete jävla äckel

2010-09-27 @ 18:01:59
URL: http://blendaa.blogg.se/
Postat av: evelina

sorry kollade bara in bloggen /e.

2010-09-27 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0