3

3e bilden: En bild på någon i din familj.

mami <3


Kommentarer
Postat av: elin

åååååååå älskling jag kommer allt värkligen allt i detalj! allt är så underbart jag skulle kunna läsa texten 1000 gånger om världens finaste text! jag tror inge tjej i hela världen är så lycklig som när jag får vara med dig, du är min andra halva.och fast det skulle ta 10 timmar att åka till dig så skulle dom 10 timmarna vara värd varenda minuta för att komma till dig. vår vänskap är inte på lådsas jag älskar värkligen dig!



massor av kärlek till dig min ängel.

2010-10-23 @ 10:22:21
Postat av: Anonym

har du rakt hår eller plattar du det ? :)

kan inte du lägga ut bilder på dig & din familj ? :D

2010-10-24 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0