hallå :D

igår bloggade jag ingenting för att först så var det skola sen gick jag & daniella ner på stan och leta prao sen så träffa vi samuel jiana blendis & klara så då gick samuel & jiana med mig & daniella och fika!, sen så åkte jag och jiana hem till erik och lämna våra grejer sen gick vi vidare hem till fredrik där johannes & anton redan var sen kom samuel & daniella dit också så kolla vi på en super läskig film!, sen så åkte jag & daniella hem till henne & sov där! först så skulle jag klappa hennes hund så vart den rädd och vart jätte läskig så då vådade jag inte gå ner på golvet på ett LÅNGT tag :(, men sen underkvällen vart vi bästavänner! :D

och här får ni bilder jag inte lagt in från i veckan ! :)
annis ! :D

albin & marcus på hemkunskapen, lite seriösa baara haha :D

och deras perfekta muffins...

och våra inte så perfekta muffins...



nu ska jag ut & träffa jiana & elin sen åker vi vidare till gabriel
daniel & samuel ! :) 

Kommentarer
Postat av: elin

du får så hääääääääääääääär gärna da bprt dubbelhaka bilden ¨på mig ahah ! :D

2010-10-16 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0