HAHA HUR ORKAR JAG !?

haha jag pratade nyss med nån av min FAKE justin bieber på msn och för en stund känndes det nästa som att det var han för han skrev precis som han brukar skriva & så samma uttryck alltså...men sen fick jag min supersmarta ide och kom på att han altid har webbkamera & det hande inte den där så tyvär, men jag kan ju alltid drömma om att det var han om satt där bakom sin dator på andra sidan jorden och skrev till mig !, JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN DESPIRAT HAHA, men ni ska bara veta vad många justin bieber msner jag har förstår inte varför jag ens försöker när jag egentligen vet att det är helt omöjligt men är man kär "i nån man tror man känner" så är man :(

världens finaste!♥


Kommentarer
Postat av: gözde uygur

han är underbaaaaaaar

2010-10-12 @ 17:35:38
URL: http://guygur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0