FYSIKPROV....

nu är jag hemma från skola och har nyss hoppat i pappas stora mysiga tröja perfekt att sitta och plugga i nu ska jag  sätta mig och plugga till mitt otroligt roliga fysikprov...som jag inte förstår någonting alls av åh för att fatta no lär man ju lära sig ett helt nyss språk ? :(

men vet ni vad jag har fåt massa afficher på JUSTIN BIEBER av gulliga emma :D
och nu har jag tagit ner dom som satt i mitt förra rum jag fick ner alla utan att dom
gick sönder bra va ? :D

vet ni en sak jag stör mig på ?, att varända gång jag kollar
på klockan så är den typ 17.18 en minut ifrån att jag fick önska mig något ju :(
och så där är det hela tiden...jag som har massa saker jag vill önska :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0