första konfermations saken klar :D

nu har jag komit hem från det första konfermations saken, & det var kanske hur tråkigt som helst haha min iallafall kanske blir roligare sen får man vell hoppa spå iallafall :), nu ska jag städa lite gran sen så ska jag gå hem till anna & louise & ha mykväll med dom två sötnosarna :D

 

igår så vaknade jag hos daniella klockan två, brukar nätan aldrig vakna så sent bara när det är sommarlov men iallafall sen vid halv fyra å kom mamma & hämtade mig jag åkte hem duscha  gjorde mig iordning sen så åkte vi till nån resturang & träffade upp min lill kusin min moster hennes kille & mormor & morfar så åt vi och så sen åkte vi och hämta upp jiana sen vidare hem till mig så stannade dom ett tag sen åkte dom hem till sockholm igen :)

jiana sov iallafall här haha inte för att vi sov så mycke efter som att min otroligt jobbiga pappa kom in och väckt oss helatiden när han kom hem..så då klockan fyra tvinga han upp oss så då gjorde han nån choklad sak till oss sen gick vi ner och kolla på film :)

jag & min gofiá, ni ska bara veta hur mycke jag gillar den här ungen !♥




kram !


Kommentarer
Postat av: anna

jag har bara en liten fråga, jag undrar om du kan visa outfits varje dag och visa vart u köpt kläderna :D jag gillar verkligen din blogg så att du bara vet :D

2010-10-18 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0