HÄR HAR DU SVAR !


POSTAT AV : EN BLYG TJEJ !!!!
jag har några fråga som jag viljat fråga dig länge men aldrig vågat...
först har du löshår ?
hur kan du vara så fin ?
har du några syskon?
vart brukar du handla kläder?
jag brukade läsa di andra blogg !!hoppas du svarar <33 

KLART ATT JAG SVARA !
nej jag har inte löshår !

haha!, kan inte riktigt hålla med där !
japp!, jag har en storasyster!
där jag hittar nått jag gillar, handlar inte i någon speciell affär !

krammmm!


här får du en bild på min fina syster!, jag skanar dej♥


Kommentarer
Postat av: annaaaaaa

haha varsta gullig tjej ! :')



saknar dig till 10000 :( (L)

2010-07-29 @ 21:50:59
URL: http://straandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0