NATTI NATTI !

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag försöka så att jag får titta på nån film med syster & mannie som dom har hyrt och presic ska kika på :D:D, så vi hörs imorgon godnatt drömsött !, juste jag lär bara berätta att jag drömde om justin i går natt., jag drömde att jag skulle åka och bo hos mammas kusiner hela nästa år så bodde dom grannar med justin så kunde han svenska osv åh jag hatar drömar man blir alltid så besviken när man vaknar :(, haha inte för att jag tror att någon bryr sig om min dröm men..., då skulle jag bara vilja somna om och aldrig vakna igen leva kvar i drömen. ♥

haha inte för att bilden passar in på något sett men jaja :D
iallafall från min stuga nån gång i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0