sjuk sjuk sjuk....

jag har inte kunnat bloggat nu efter som att igår iskolan kännde jag först att jag mådde dåligt....sen när jag kom hem så tog jag febern och då hade jag 39,8 plus har jag jätte ont ihalsen så åkte och kolla upp det idag det var halsfluss så nu ska jag äta pencillin tre gånger per dag i 15 dagar igen....orkar inte hatar verkligen min hals!
sick and tired...
ska be mamma göra nån soppa eller nått efter som att jag inte har ätit något på heladagen och kan inte heller men soppa kanske går i, slår på bonde söker fru och väntar på maaaaaaaaaat nu. hörs puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! Kan inte du visa hur du sminkar dig och vad du använder? Du är asfin!

2011-09-07 @ 21:22:19
Postat av: JosseT

Krya på dig vännen min! Love you <3

2011-09-07 @ 22:55:03
URL: http://jjosefinetorkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0