SVAR OM JACKAN!

Jag kom nyss hem ifrån skolan nu helt okej dag faktiskt! :)
vi skulle åka till gävlestrand och lägga oss och sola ett tag hade vi tänkt men nu känns det inte som sånnt väder längre så det får bli en annan varmare dag :) ska kanske passa på att plugga lite om jag har några böcker hemma! :)

Här som jag lovade också, det här hade jag på mig idag ;)


elin om Stockholm:
Vart har du köpt din jacka? jättefin verkligen=)

a om Stockholm:
vart är jackan köpt och hur mycket kostar den ? :)


SVAR:
den är köpt på ZARA för 899 tror jag det var!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart har du köpt dina rosa skor? :)

2011-05-15 @ 21:53:37
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina rosa skor?

2011-05-23 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0