lördagsmys !

igår så mötte jag först upp samuel så gik vi hem till felix & där var redan han & erik så var vi där ett tag sen kom alma och då gick vi vidare och mötte upp fredrik sen hem till nicole så var vi där och gjorde inget speciellt ni får bilder från igår sen när nicole har skickat dom !, sen sov jag iallafall hos henne på morgonen kom mamma och hämta upp mig så åkte vi runt ialla möjliga inredningsafärer och köpte massa nya saker till mitt rum!, sen åkte vi och hämte julia så åkte vi och åt lunch :)

och nu ska jag åka till almis vi ska hyra film & laga mat :D så himla längesen det var bara hon och jag ska bli hur mysigt som helst har saknat det super mycke hihi ! :*

 

Kommentarer
Postat av: ALMA ÖSTBLOM

puss på dig ! :*

2010-10-09 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0