igår & idag ! :D

har ingen tid alls att blogga nu på lovet, görsaker varända minut haha :D
men här kommer lite kort från idag & igår iallafall ! :D

IGÅR! 
så var jag först i stockholm med alma & hennes goafamilj vi kika runt lite på stan fika åt osv super mysigt!
sen så när vi kom hem så gjorde vi oss iordning och åkte hem till gabriel där var anton,calle,daniel,william,elin,anna,anna,alma,louise,nicole & daniella och vi hade bara ROLIGT haha inte nåått jag kommer glöma i första taget iallafall ;D:D

har bara en bild från stockholm, haha almas mamma börja skratta
helt plötsligt för hon tyckte vi såg så lika ut bakifrån så då var hon
tvungen att ta kort ! :D



IDAG!

först så när jag & alma vakna så gick vi ut och gick sen hem och gjorde oss i ordning sen lag vi oss & kolla på paradise hotel sen gick vi hem till anna och med dom vi var med igår!, först så satt vi bara och prata och åt godis sen gick vi ner på stan och åt, sen gick några av oss hem till anna igen och kolla på en film, jag anna louise & elin gick ner på stan igen sen för jag och louise skulle köpa en parfym & nån body lotion på make up store som lukta hur gott som helst så då gjorde vi det och så åt vi igen haha :D

snygga brudar haha!


KRAM, ska försöka hinna blogga mera....


Kommentarer
Postat av: louise

HAHA fiin bild;***

2010-11-04 @ 20:18:24
Postat av: Anonym

hur lång är du?:)

2010-11-07 @ 19:34:43
Postat av: Anonym

hur lång är du?:)

2010-11-07 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0