onsdag,torsdag & fredag :D

onsdag - vi var på praoen som börja klockan 6 & sluta klockan 10, pappa kom och hämta oss så kolla vi lite på tv sen åkta daniella hem, då färgade jag & syster utväxten på varandra sen kom daniella tillbaka och vi åkte till några och åt sen vidare till stan och träffa gabriel sen gick vi på bio haha vet inte vem av oss som va räddast alla tre va skit rädda....DEVIL kollade vi på faktiskt jätte bra tycker jag :D, sen kom julia & mannie och hämta oss skjutsa hem gabriel och daniella följde med & sov hos oss igen :)


torsdag- pappa skjursa oss till praoen klockan 6 som vanligt, sen vid 10 kom han och hämtade oss han skjutsa hem daniella & jag gick till frissan jag gjorde tunna ljusa slingor bara för att få hela håret ett snäpp ljusare :)
sen så skjusa pappa mig till daniella vi åt kolla på paradise hotel, sen skulle vi lägga oss och kolla på film men båda somade haha :)



fredag- daniellas pappa skjusa oss till praoen, sen kom hennes mamma & hämta oss :), hon skjusa hem mig och då efter en stund kom pappa och hämta mig så åkte vi & åt lunch :), sen på kvällen kom daniella tillbaka då gick vi ut i snön och åkte pulka med petter, erik, william & petter :) sen sov hon här och nu har jag precis ducsha och nu ska daniella hoppa in i duschen, ikväll ska jag vara med almis det va längesen nu ! :D

haha vi börja först bråka lite på lådsas sen vart vi helt seriösa HAHAH
och såhär slutade det :)




våran prao var grym lär jag säga pga av alla sjukt sköna människor
som jobbade där haha underbara allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0