Fredag,Lördag & Söndag

Jag har inte hunnit bloggat något i helgen!. men här kommer dagarna

Fredag- vi hade orgentering i hemlingby hela dagen med skolan, anna kom hit och hämta upp mig på cykel så åkte vi ner på stan och tog bussen till hemlingby eller ja de va tänkt att vi skulle hamna när men vi åkte fel så vi fick gå jätte långt...sen när vi kom fram så fick vi två starta direkt men vi tappade bort oss där med så vi gick tillbaks haha!
vi gick hem till Anna och solade bakade chokladbollar & sen gick vi ner på stan ett tag, sen båda hem till sig själva duscha sen kom daniella hit så gjorde vi oss iordning och gick över till anna, vi gick ut träffade william så gicl vi till högskolan efter ett tag :)
Lördag- jag mamma och syster gick ner på stan och käka och köpte lite saker, sen skjusa mamma hem mig och julia så satt vi hemma ute i solen och bara prata hur länge som helst, du är världens bästa!


iallafall gick jag hem till anna ivarsson sen gjorde mig iordning och under tiden kom det dit massa olika...sen senare kom det det Lite för många ja haha så vi fick inte vara kvar där så länge för grannarna klagade...så då gick vi allihopa till baulongen och var där hela kvällen :) Har tyvär inga bilder från kvällen :(
Söndag- mamma väckte mig runt halv 11 efter som att hon skulle åka till hanoi i tre veckor och jobba där...så vi alla käka frukost och så tillsammans sen skjusa pappa henne till arlanda, ha det bra mami :) jag gick och lag mig ett tag igen sen när jag vaknade så gick jag ut och solade ett tag! sen när pappa kom hem gick vi och åt på o´learys sen nu har jag hunnit pluggat ett tag och sovit och nu ska jag och pappa kolla på film :)
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: alva

vart har du köpt skorna ? skitsnygga ! :)

2011-05-23 @ 20:24:33
URL: http://aalvagagnefur.blogg.se/
Postat av: becca

vart har du köpt linnet som finns på 7:nde bilden ?? :D

2011-05-24 @ 18:23:57
URL: http://annaorebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0