Stockholm

Bilder ifrån stockholm!
när jag och Louise kom till stan så sprang alla tjejer omkring i lilakläder och sjöng baby...och då kom jag på att de var då alla skulle samlas och typ spela in för att visa att han har många fans här...så ska dom försöka få honom att se vidron så att han kommer hit, hihi nu får vi bara hoppas på att dom lyckas få hit han ;)

när vi hade gått färdigt på stan åkte Louise till hennes mormor och mamma & pappa kom och hämtade mig där så hämtade vi upp min mormor sen åkte vi vidare till en resturnag och mötte min moster hennes kille och min lilla kusin. vi käka där sen gick vi och fika på nått jätte mysigt ställe som låt ute i vattnet


mamma pappa och mormor åkte hem till mormor och sov där, och jag gick med moster och dom och sov där vi kika på en jätte läskig skräckfilm...fast lyckades ändå somna i mitten av filmen haha :) sen på morgonene kom mamma mormor & pappa tdit igen och åt frukost efter som att mormor och mamma fyllde år då...sen åkte alla och fixa på ett ställe tills kvällen efter som dom skulle fira mamma och mormor!
då åkte jag och pappa ner på stan käka och köpte lite saker, sen rut sex åkte vi också dit! :)

Jag älskar dig bebis <3



lite av folket som var där och firade dom!

Moster

Grattis Mormor
& Grattis världens bästa Mamma. Love you


Kommentarer
Postat av: elin

Vart har du köpt din jacka? jättefin verkligen=)

2011-05-10 @ 16:12:22
Postat av: a

vart är jackan köpt och hur mycket kostar den ? :)

2011-05-11 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0