SISTA APRIL!

ugår såvar det ju sista april och det firade vi i skutskär jag och mina tjejer plus kevin tog bussen dit klockan sju. så var vi hos bumbi det var jätte mycket folk där, många av dom hade jag aldrig sett förut ens så det va roligt :)
sen runt 12 tog några av oss bussen hem till kevin i furuvik, va där ett tag sen tog vi halv två bussen hem till anna och louise där emma daniella elin och anna var:) så sov vi där. sen imorse så fyllde emma år så då gick vi upp och gjorde frukost och så tills när hon vakna. sen vart jag och daniella kvar där nästan heladagen vi låg bara och chillllllla :D sen gick vi iväg och åt suchi :)
tog tyvär inga bilder alls igår...så ni får några bilder från när vi va i skutskär sist haha :D

Kommentarer
Postat av: ingen du känner :)

visst är det du och kalle kallsen på första kortet? :)

2011-05-02 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0