Lördag

på dagen gick jag & Anna först på stan eller ja...när vi kom ner hadet redan stängt., så då gick vi tillbka hem till Anna lagade mat och gjorde oss iordning sen gick vi hem till mig en snabbis, sen tog vi bussen hem till Alexander så var vi där med han & Samuel ett tag.

sen runt 12 kom Petter & Petter och hämtade oss på moppe haha, först åt vi på max också ;), sen åkte vi hem till Anna :D sen efter ett tag kom Louise Anna Linnea och Anna också hem och sov där :D iallafall så åkte Petter & Petter efter ett tag då och då gick jag och Anna hem till alexander igen....:)
hahahah snygga.., helt nyvakna
och nu har jag nyss kommit hem från Anna jag tror att jag ska gå och gymma med Alma om jag orkar:)

Kommentarer
Postat av: hanna

vart har du köpt tröjan/linnet på headern? :D

2011-04-03 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0