never let you go

HEJSAN.
ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade sist, det händer så mycket roliga saker hela tiden och nu kommer ju skolan in i bilden också....och bloggen är inte precis det jag tänker på i första hand ;) utan den har jag mer för att det är alltid roligt att kolla tillbaka på gamla saker man skrivit om kanske nått år ? haha :D
slänger in några bilder från den senaste helgen och skoldagarna :D
när vi skulle till älvkarleby så åkte bussen bara till skutskär så fick vivänta på ny där...i en timme och etfer som att vi var så många som skulle dit med alla som stod och vänta och alla som kom med den nya bussen så tänkte vi fem vara lite extra smarta och gå till busshållsplatsen innan så att vi skulle komma med...men tror ni inte att det var vi fem som satt kvar och vänta i tre timmar tills matildas pappa fick komma och sjusa oss dit, haha åh va störande det var när allla ringde och sa att dom kommit på bussen och undra var vi var. men tills sist kom vi ju dit iallafall! hade verkligen hur rolig som helst :) även fast vi kom dit kanske halv 12 men men :)
sen tillslut så kom vi hem och så sov jag anna anna & daniella hos anna och kattungarna som är kanske världens sötaste...ska ha en måste :(
den här ska jag ha haha min bebis...som sover med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0