SVAR

Postat av:
Vart har du köpt överkastet till täcket?:)

SVAR: det är ifrån h&m home

Anonym om vi hörs på söndag fina ni !:
åå, vart har du köpt jeansjackan? Jätte fin! :)

SVAR: jag vet inte vart den är köpt efter som det är mamma som har köpten till mig men det är en replay jacka iallafall så nån stans där dom har replay kläder iallafall!


Anna om Lördag med mina fina.:
Hur lång är du? Kan inte du lägga in 5 bilder på det snyggaste sommar outfit? :)

SVAR: jag är ungefär 1.64 / 1.65 och ja det kan jag :)


frida om är den för mycket !?:
jätte snygg! Vart är den ifrån? Svårt att hitta ett ställe där dom säljer snygga navelsmycken, vartköpte du den? :)
linda om är den för mycket !?:
vart köpte du det ? :)



SVAR: på nån silver butik i stockholm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0