12 km...ganska nöjdddd

Måndag!
imorse när jag vakna så kollade jag fel på kllockan så jag skynndade mig as mycke så när jag kom in iklassrumet så fatta jag ingenting efter som de va fel klass och fel lärare där :( och då sa hon att jag inte började förens om en timme hahah åh va irriterande de var :'( fick iallafall gå hem igen.
sen när jag kom tillbaka till skolan RÄTT TID den gången så hade vi bara en lektion sen skulle hade vi solängsklassikern...vi gick 12 km fyfan va jobbigt....haha men som tur va så var det jätte varmt så de va faktiskt mest bara skönt
när vi var klara åkte jag och Anna hem till mig och åt och bytte om o sådära sen åkte vi ner på stan en snabbis sen vidare till gävlestrand där dom andra tjejorna var...men jag åkte hem direkt med Louise haha. sen åkte vi till stan och träffade Andreas vi satt bara och prata sen kom Kevin Olivia Cornelia Matilda och några fler också så gick vi och käkade, sen åkte jag och Louise hem. och nu ska jag städa mitt rum sen försöka somna tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0