Lördag & Söndag

han inte skriva så mycket igår..:), men först så hade jag ju sovit hos anna och vi vakna jätte tidigt så jag kom hem rätt så tidigt, men guess what? jag hade inga nycklar som vanligt....-.-, så jag kom inte in occh varken min mamma eller pappa svarade i telefonen som tur va så var det jätte varmt ute så då satt jag mig och sola en stund sen kom pappa hem :), och då hoppade jag in i duscher direkt och började göra mig iordning fast vi inte visste vad vi skulle göra på kvällen :)

sen bestämmde vi iallafall att vi skulle åka till skutskär efter som att robin hade fyllt år så han hade förelsedags fest :D, jag gick hem till anna.I och gjorde mig klar där sen åkte vi ner på stan och missa såklart precis bussen till skutskär så vi fick vänta där en timme...så skulle anna & daniella hinna med den bussen med oss men dom missade den också -.-
jag & babiii på bussen, fett snygga ;PPPP
kalle & anna & månen imellan som jag tycke va jätte coolt...?
sen tog vi bussen hem runt halv 1 och så gick vi och träffa Petter Viktor & Andy en snabbis
sen hem till mig så sov anna här, vi va as hungriga så vi åt sen lag vi oss och kika på tv
och somnade till den, efter som vi skulle upp klockan 10 och ha konfermationsmöte i fem timmar...

konfaaaaaaaaaaaamötena åh så himla rolig!
mitt fina ljus...innan vårat lilla KRIGGGGG
och efter....:(
skrattspegel....snygga! och smalt ben
nu ska jag iallafall byta om och hoppa ner i duschen sen plugga till mitt svenska prov som jag missade när jag var i thailand nu jäklar ska jag få bra för en gångs skull haha, måste verkligen börja plugga bättre....:)
hoppas ni haft en bra helg, min har vart toppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0