It´s the truth......tyvär!

Amanda om LYCKLIG!:
Man märker att du gillar justin bieber. Kan du inte skriva lite om honom. Alltså din relation till honom. Liksom vad du tycker om han osv... Vill så gärna veta allt :))) snällla!!! Super fin blogg! Ha de bra!
SVAR :

haha jadu jag tror inte det är så många som har missat det :), min relation till honom förstår inte riktigt  vad du menar men ? :/
men det började iallafall när han bara hade tre videosar på youtube med kanske 1000 tittare om inte mindre jag vet inte riktigt det måste ha vart runt 2006 kanske?, och dom där tre videosarna satt jag och kolla på om & om igen varje dag i kanske ett halv år HAHA då hade han nått som heter myspace så jag tog reda på vad han hete för han hade skrivit det i slutet på nån av hans videosar så gjorde jag en egen myspace för att kunna lägga till honom och då var det iallafall så att man typ meilade till varandra som ett privatmedelande på facebook, och där pratade jag faktiskt med han en gång men det var ju exakt inte coolt då för han va inte känndare än nån annan människa då men jag hålde ju på att dö av lycka sprang och sa det till alla mina kompisar men jag fick typ höra "jaha vem är det?", jag hade han som bakrundsbild på min mobil också och då sa alla haha varför har du philip amrollah som bakrundsbild för ?. men iallafall så satt jag typ och grinade över honom hur länge som helst haha men då sen när han hade lagt upp kanske 7 videosar så vart det helt tyst med han länge så jag estämde mig för att lägga ner han haha jag visste att jag aldrig skulle få träffa han & att nu när han inte ens lag ut några fler videosar så var det ingen ide. plus att min mamma pappa & syster jag gick börja ha hörlurar lär jag skulle kolla på hans videosar dom orkade inte höra dom mer som jag förstår :D, sen iallafall så glömde jag han och efter ett tag kom han ju tillbaka och blev riktigt KÄND men då bestämde jag mig för att jag ska hata honom så jag kollade inte på en ända av hans videosar eller nånting haha, tills en dag på sommarlovet när mamma sa så här "wilma kolla den där gulliga killen du va så kär i förut är på tv", då sprack allt jag gick in på youtube och kollade på först one time sen baby sen satt jag hemma och grina heladagen HAHAH JAG ÄR RÄDD FÖR MIG SJÄLV men men sen typ ett halvår framåt kunde jag inte kolla på nån av hans videosar eller nått utan at börja grina jag mådde verkligen jätte dåligt av honom jag kunde inte hjääpla det jag grät typ varje kväll låg uppe på nätterna och kolla och bara grät..åhherregud haha, så mamma sa att jag var tvungen att sluta kolla på han om jag mådde sådär dåligt. jag har en bok från då när jag gillade han som mest som jag har skrivit haha det är 10 a4 sidor som jag har skrivit  helt sjukt :D mhhh en bild från då..HAHAHHA EMO!
sen började jag typ plugga på om han eller nått haha nej men jag visste vad han andvönde för shampo? hur han åt sina pizzor vilka spel som va hans favorit spel favorit godisar exakt allt efter som de ända jag gjorde va att läsa om honom så allt jag gjorde tex åt nått så var det allt typ åhh de här gillar inte justin, det är justins favo godis osv osv min syster ba wilma du är ju helt störd jag blir fan rädd för dig du måste ge dig va man än gör så blandar du in. och då börja jag tänka efter och jag blev typ rädd för mig själv jag mena vad fan håller jag på med ? han har ingenaning om vem jag är och jag VET allat om han. men nu är det inte alls sådär jag sitter presic inte och grinar över honom :D, men kan ju säga att jag är rätt så besatt av han än haha kom bara in i mitt rum så ser du det :D
nu fattar jag inte riktigt vem som ska orka läsa det här för det är inte ett dugg intresant men du som fråga det räcker om du läser så hoppas jag att du blev nöjd med svaret :D
hmm lite bilder från mitt rum..haha herregud.






hahahha fyfan va pinsamt.....men nu vet du iallafall. kommer ångra att jag skrev och la t de här
låter verkligen helt störd haha men men...





Kommentarer
Postat av: linnea rustemi

så jävla snyyyyygggg!

2011-03-16 @ 15:06:40
URL: http://linnearustemi.blogg.se/
Postat av: hej

Its the trut!

2011-03-16 @ 16:31:45
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAA!



hihih oppps

2011-03-16 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0