lugna mysiga helg!

nu har almis nyss åkt hem, super mysig helg har jag haft :D, igår så var vi först hemma hos mig och åt och så sen vid 10 gick vi hem till Petter så gick vi och mötte Andy så gick vi hem till Petter ett tag och ladda ner lite filmer sen köpte vi godis och allt sånnt så gick vi till petter igen och kika på film :), Alma hade redan somnat hos Petter så vid två gick vi hem. när vi kom hem borsta vi tänderna och allt sen somna Alma direkt och jag låg och skypa med Samuel & Alexander till runt fem...., sen somnade jag också:D
världens goaste killar!, GRATTIS till Petter idag också :D


sen vaknade vi klockan två åt frukost och skynndade oss ner på stan en snabbis han bara vara där en timme innan det stängde, men vi hann få med oss massa saker endå ;), så gick vi hem till mig och åt lunch sen drog vi på oss mjukiskläder och gick ut och gick, och nu har vi legat och kollat på stockholm - båstad och snart kommer Anna hit så sover hon här i natt :)
love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0