jadu....

Först efter skolavslutningen så gick alla tjejer ner på stan och åt. sen åkte vi hem ett tag sen åkte jag och anna ner på stan och blev sminkade på make up store. när vi var klara så åkte vi direkt hem till anna och louise där alla tjejer var redan så åt vi där och lite så sen skulle vi till harnäs men nej nej så blev det inte haha....jadu vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen inte direkt vad jag hade tänkt mig på min skolavslutning men :)
sen tog vi taxi hem därifrån runt halv två.
imorse så gick vi bara upp klädde på oss och gick ner på stan och åt, sen gick vi hem till anna strandberg och låg ute och prata och bara tog det lugnt med henne en stund. sen hem hit igen! och nu har hon nyss åkt och pappa har åkt och köpt sushi till mig, sen åker jag och anna ner till gävlestrand och umgås med våra goa kompisar hah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0