svar.

Hur ofta solar du och vart ?du är grymt fin!


SVAR
hejsan:D, jadu just nu försöker jag sola så lite så mycket så kanske två gånger imånaden nu..men för ett tag sen så var det alldeles för mycket haha. men efter som att alla säger att det är så himla farligt så vill jag inte fortsätta plus att jag snart åker till thailand så jag kan vell stå ut tills dess!:), när jag solar så solar jag anntingen på absolut brun, nått solarium på söder kommer inte ihåg vad det heter eller på solstugan :) & tack så mycke :)

älskar din blogg! mycket bilder och bra uppdatering :d fortsätt så!

SVAR
haha jag älskar dom här komentarerna!dom får mej att vilja blogga MER och roligare så fortsätt med dom där, hehe ;)
   
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0