mysig tisdag! :)

har inte bloggat idag för att jag inte har hunnit!, föst så var det skola presic som vanligt sen efter så gick jag anna,anna,amanda & emma ner på stan och skulle shoppa men såklart därför så hittar man nästan ingenting...jag fick iallafall med mig två tröjor macara och lite andra små saker...:D, sen gick vi och åt sen hyrde vi film så har vi kollat på två filmer hemma hos mig hela kvällen & bara pratat. mysigt! :)


hade bara dom här två bilderna från idag..haha vet inte men jag & elin

fick för oss att det här så as coolt ut hmmm?


Kommentarer
Postat av: Anonym

håll bloggandet uppe nurå när du har kommit igång så bra! :d

2011-01-26 @ 22:40:21
Postat av: Anonym

köpt tröjan ? :) skitfin!

2011-01-28 @ 19:12:13
Postat av: Anonym

Hur kan ditt hår vara så långt å se så välvårdat å fint ut? :) snälla svara :)

2012-01-15 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0