SÖNDAG & MÅNDAG!

igår så tog jag det lungt heladagen egentligen skulle vi haft tjejmiddag hemma hos daniella & sen sovit där men det var ingen orkade efter som alla hade gjort massa skoj i helgen :), så därför så gjorde jag inget alls på dagen men sen skulle jag & alma gå & gymma och när vi kommer dit är det stängt...jippi -.-, aja då gick vi iallafall hem till alma ett tag sen kom mamma & hämta mig där :)

haha inte alls ofräsch...innan gymmet. igår


idag så var jag först ner på stan med mina favorit tjejer vi åt & kolla lite och så sen gick vi hem & då bytte jag om sen kom almis & hennes mamma och hämta mig så åkte vi och träna :D, och nu ska jag sätta mig och plugga igen det jag kommer missa när jag är i thailand...jippie -.-


hahahah NEJ jag är inte seriös....R-E-S-P-E-K-T fett cool !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0