L O V E !

HEJ ! :D
igår sov jag anna, anna & emma hos daniella och vi hade super mysigt
:)
vi gjorde massa kul på kvällen sen så somnade vi ganska tidigt faktiskt klockan halv sju gick jag emma & anna upp och gjorde lite myyyysig frukost på sängen till anna"eller mysig vet jag inte om den va men hah" efter som att hon blev 15 år idag...min lilla anna 15 år, grattis vännen <3
jag måste börja plugga till thailand har faktiskt inte gjort det än...& det är b
ara sex dagar kvar så nu måste jag skynnda på litegran...., sen så ska jag antagligen gå & träna med almaa en snabbis ! :)

världens bästa <3






sånna här bilder satt uppe på hela skolan idag... fett synd darling!
och bilden är jätte gamal om ni undrar haha! iallafall grattis världens bästa tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0