HELG!

Fredag - först kom daniella hit och käka sen kom Petter vi var här ett tag sen gick vi hem till Petter så var vi där en stund tills Erik kom då åkte vi på moppe till bomhus till några, men vi stanade bara där ett tag sen åkte vi vidare hem till alexander där det var massa folk..., var där ett tag Daniella & Petter lämna mig där och åkte ill stan en stund haha :( jaja sen kom dom tillbaka och hämtade upp mig också :D så åkte jag och daniella hem till mig fika sen somna vi:D
Lördag - jag och daniella satt oss ute och åt frukost och solade en liten stund, sen åkte hon hem och då kom anna hit så gick vi ner på stan och fika, sen så åkte vi hem till mig ett tag. hon gick hem och då kom daniella vi var här ett tag sen senare gick vi hem till anna louise gabriel andy putte petter & elin, vi skulle och grilla med flera men jag och anna åkte hem till alexander och vart kvar där...haha tror jag aldrig vart så där sur på dig anna...-.-
iallafall åkte vi hem till anna sen och somna direkt. har tyvär inga bilder från igår
Söndag - vi vaknade rätt så tidigt efter som att jag låg och puta med rumpan som vanligt när jag sover haha så anna fick ingen plats alls..., så då gick vi upp åt frukost och duscha sen satt vi oss utanför hennes fönster och solade och lysna på musik sen kollade vi på film där ute också , huuuuuuuuuur härligt som helst. :D



och nu kommer daniella hit när som heeeeeeeeeeeeeeeelts :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0