Thailand 2011

nu kommer jag lägga in lite bilder från Thailand...bättre sent än aldrig, huh ;)
men jag kommer att ta det i två delar!

det var alltså jag, min syster Mannie hennes Pojkvän, Mamma,Pappa, anton "min kusin", hans pappa, sen tre familjer till som vi umgicks med i bara en vecka...haha tänkte bara så ni fattar när ni ser bilderna :D
precis landat i bankok, och nu skuller vi resa i 17 timmar för att komma
till våran underbara strand, som vi brukar åka till.
sen äntligen framme...efter sammanlagt 24 timmars resa -.-
hahah hmm inte den skönaste hängmatta jag sett....
dag 2, då tog vi en båt på natten till nått dom kallar full moon party det är varje gång det är full måne, helt sjukt är det det är över 20.000 människor på bara en strand...man kan inte förstår om man inte sett det...
ni kanske förstår LITEGRANN hur det är, hoppas jag
åh skulle inte vara helt fel att vara där nu, nej....
så nu orkar jag inte mer ni får resten sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0