SVAR !

amanda om VAD HAR NI FÖR ER IKVÄLL ? :):
kan du säga 10 saker som gör dig glad ? :)

SVAR !
ja såklart att jag kan göra det :D

1. mina underbara vänner !!

2. MUSIK !

3. att ge människor jag gillar saker dom blir glada över !

4. när jag är utomlans är mit humör alltid på topp kan jag ju säga :D

5. nån som verkligen kan få mej speciellt glad är elin grängfors & daniella miranda att vara med dom är som att gå på ett tränings pass för magen kan jag ju säga hah ni är för goá tjejor ! :)

6. hah jag är ingen som gillar att sitta hemma & inte göra någonting..att komma ut & göra nya saker träffa nya människor osv jag älskar att lära känna nya människor ! :D

7. shoppa gör mig riktigt glad...lite för glad jag kan inte gå på stan utan att ha med mig något hem.

8. när det är varmt ute, gud va jag gillar värme !

9. lär faktiskt säga justinbieber haha, ni ska bara känna på mitt hjärta när jag kollar på han tror nästan att det hoppar ut för det slår så snabbt  HAHAH !

10. och såklart alla fina komplimanger jag får :)


hoppas du är nöjd med svaren...det är bara att fråga om det är nått ni vill veta jag varar gärna ! :D :D :D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den tröjan som du & alma hade lika ?, den är så himla fin ! :)

2010-09-18 @ 15:21:31
Postat av: WILMA

den är köpt på gina..men jag tror inte att den finns kvar för vi båda köpte den för väldigt längesen, men du kan ju alltid kolla ! :)

2010-09-18 @ 15:30:48
Postat av: madde

hur kan din hy vara så fin ? :) <3

2010-09-18 @ 15:35:47
Postat av: WILMA

hihi tack så mycke !, jag tror mest att de bror på att varken min mamma eller pappa någonsin nästan inte ens haft en finne :D, men plus så är jag jätte nogran med att alltid ta bort sminket på kvällarna och tvätta ansiktet med rengöring & sen smörja in ! :D

2010-09-18 @ 15:37:34
Postat av: elle !

lovvvvvvvve you !;*

2010-09-18 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0