HAR INTE HUNNIT / ORKAT !

jag vet att jag inte har bloggat på HUR länge som helst, men de händer så mycke annat och bloggen är inte presic det som går först hah :D, men nu är iallafall kameran tillbaks också så bloggen kommer att bli roligare nu jag lovar ! :D, om två timmar kommer mina gobitar hit och fikar & gör oss iordning sen bär det av till esdraden! :)


lär bara säga att fytusan va jag saknar sommaren..,känns redan som att det är vinter
jag har andvänt vinter jacka tre gånger och det känns inte alls bra  :(



Kommentarer
Postat av: ♥ H A N N A ♥

Fäään va fina ni är !

2010-09-04 @ 21:05:04
URL: http://bbbbrownie.blogg.se/
Postat av: WILMA

hihi, tack så mycke ! :D

2010-09-04 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0