MÅNDAG,TISDAG,ONSDAG & TORDAG !

HEJSAN ! :D
idag hade vi temadag i skolan så fört satt vi & lysna på två killar som berätta om deras liv sen så gick vi vidare till gamlafängelset & där var det någon teater vi kollade på, hemskt långtråkig dag men bättre än lektioner iallafall :D

är det bara jag som verkligen inte kan förstå att det redan är fredag imorgon det känns som att det alldeles nyss var helg men det ska iallafall bli hur skönt som helst jag tycker faktiskt att frådag är bästa dagen på hela veckan!

men iallafall nu sitter jag framför teve med andsiktmask & kollar på robinson och när det är slut så ska jag ducha och sen sätta mig och plugga uch va jobbigt det känndes men vi har engelska prov imorgon så jag måste endå men jag har redan försökt och det är helt omöjligt jag får inte in någonting i huvet skit störande !

och här får ni bilder från veckan efter som jag inte har bloggat något !

här bakade jag felix anna & jiana bullar efter som att det va kanelbullensdag

duktiga vi är va ?


i tisdags gick jag & alma hem till henne gjorde pankakor sen åkte vi ner
på stan & jag köpte en tröja & lite nytt smink som jag behövde !


lite bilder från i onsdags i skolan! :)
hah vi skulle göra självpoträtt om ni undrar vad speglarna är till för ! 

abin & marcus på hemkunskapen :D


hoppas ni haft en fin vecka !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0