STUDIEDAG !

godmorgon ! :D idag har jag studiedag hur skönt som helst !, om ett tag ska jag träffa samuel anna jiana & felix så ska vi kika film tror ja iallafall :), lär bara säga att fyfan va kallt det börjar bli usch vill knappt gå ut längre ju :O

HAHAHAHAHAHHAHAHA OKEJ JAG LÄR SÄGA ATT FYFAN VA NÖRDIG JAG ÄR KOLLA VAD JAG KÖPTE I STOCKHOLM!, MEN JAG KUNDE INTE LÅTA BLI :(, & för er om inte fattar så kommer jag att andvända den
på tillexempel idrotten :D , jag vet att ni egentligen är avesjuka på min fina tröja hahah :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅN!, justin är bara hur fin som helst ! ♥

2010-10-04 @ 22:23:01
Postat av: Anonym

2010-10-05 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0